ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА СЕ ДВИЖИШ
DJI care refresh е цялостен план за защита, който предлага достъпна услуга за замяна и покритие при случайни щети. Наслаждавайте се на своя DJI продукт с по-голямо спокойствие, където и да отидете.
ДВЕ БЪРЗИ ЗАМЯНИ
Dji Care refresh предлага две замени за една година. Можете да получите вашия продукт срещу малка допълнителна цена, ако се случи инцидент. За Osmo Mobile 6 първата такса за смяна на DJI Care Refresh е 9 EUR, а таксата за втора смяна е 12 EUR.
ПЪЛНО ПОКРИТИЕ
Случайните щети се покриват от услугата за подмяна, включително сблъсъци, щети от вода и т.н. Резервните модули са чисто нови продукти или еквивалентни на чисто нови продукти по производителност и надеждност.
Награди за безопасна употреба
По време на периода на обслужване, ако не сте използвали услуги за замяна, Dji ще ви предостави 1-годишно удължаване на гаранцията като награда.
ГЛОБАЛНО ОБСЛУЖВАНЕ И ПОДДРЪЖКА
С изключителна международна гаранционна услуга, предоставена от DJI Care Refresh, можете да имате достъп до услуга за замяна или ремонт във всеки оторизиран сервизен център на DJI в целия свят, след като потвърдите, че продуктът отговаря на условията.
*Международното гаранционно обслужване е достъпно само за продукти на DJI, закупени от официалните магазини на DJI или от оторизирани дистрибутори на DJI. За да използвате Международното гаранционно обслужване, се изисква доказателство за покупка. Стандартите за диагностика и таксите за подмяна са предмет на политиките на местните сервизни центрове. за информация относно центровете за ремонт на DJI, моля, посетете страницата за поддръжка на уебсайта на DJI.
СПЕСТИ ВРЕМЕ С EXPRESS
Express е опция, която ви позволява да пропуснете процеса на оценка на щетите и оферти. Сервизен център на Dji ще изпрати замяна веднага щом получи вашия продукт.
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
Dji ще покрие разходите за доставка в двете посоки всеки път, когато продуктът бъде изпратен обратно за услуга за замяна.
Изключително обслужване
Dji Care има ексклузивни канали за техническо обслужване за предоставяне на поддръжка, включително онлайн чат и поддръжка чрез обаждане. Вашите заявки ще бъдат прехвърлени към каналите за обслужване на DJI, за да ви осигурят експресна замяна.
*За услугата за опресняване на Dji Care, моля, отидете на страницата за поддръжка на официалния уебсайт на DJI.
Предлага се за продукти, които не са активирани или са били активирани в рамките на 48 часа. Ако условията не са изпълнени, моля, кандидатствайте за онлайн видео проверка на вашия продукт